Een op de vijftig Nederlanders heeft een lactose-intolerantie. Daarom kwam Blue Band Finesse met een lactosevrije variant van hun kookroom. Blue Band vroeg ons om een samplingcampagne op te zetten om consumenten met dit nieuwe product kennis te laten maken en tevens de awareness te vergroten.
We stelden voor om de circa 6700 samples met een inspirerend recept uit te delen bij verschillende groentespeciaalzaken, viswinkels en slagers.
Dit werd enorm gewaardeerd, blijkt uit de reacties van de consumenten die wij vroegen om hun mening. “Wij mijden melkproducten, dus wij zijn hier heel blij mee" was een van de reacties. Iemand anders zei: “Deze kennen we nog niet; de lactosevrije variant." En weer iemand anders bedacht dat de Blue Band Finesse waarschijnlijk perfect zou zijn voor een gerecht met pasta en broccoli. De samplingcampagne van Blue Band heeft dan ook veel mensen geïnspireerd.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.