Een op de vijftig Nederlanders heeft een lactose-intolerantie. Daarom kwam Blue Band Finesse met een lactosevrije variant van hun kookroom. Blue Band vroeg ons om een samplingcampagne op te zetten om consumenten met dit nieuwe product kennis te laten maken en tevens de awareness te vergroten.
We stelden voor om de circa 6700 samples met een inspirerend recept uit te delen bij verschillende groentespeciaalzaken, viswinkels en slagers.
Dit werd enorm gewaardeerd, blijkt uit de reacties van de consumenten die wij vroegen om hun mening. “Wij mijden melkproducten, dus wij zijn hier heel blij mee" was een van de reacties. Iemand anders zei: “Deze kennen we nog niet; de lactosevrije variant." En weer iemand anders bedacht dat de Blue Band Finesse waarschijnlijk perfect zou zijn voor een gerecht met pasta en broccoli. De samplingcampagne van Blue Band heeft dan ook veel mensen geïnspireerd.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!