De opdracht: creëer een sterke samplingcampagne met key touchpoints om gezinnen met een hoger inkomen kennis te laten maken met Knorr Groentepasta en hen aan te zetten tot (herhaal)aankoop.
De kracht van onze manier van sampling via retailkanalen ligt in de logica en de associatieve relatie tussen (sampling)locatie en product. Voor Knorr Groentepasta hoefden we dan ook niet lang na te denken om een passend samplingkanaal te vinden; namelijk groentewinkels. We konden daar ook de doelgroep (gezinnen met een hoger besteedbaar inkomen) perfect bereiken. Uit aanvullend onderzoek bleek dat we veel 'nieuwe consumenten' hebben kunnen bereiken en dat de (herhaal)aankoopintentie onder hen zeer hoog was.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!