Breyers

Low calorie samplingcampagne onder Belgische sporters

Breyers is heerlijk roomijs maar bevat maar liefst 30% minder suikers en calorieën dan ander roomijs. Zelfs de meest bewuste en sportiefste consument kan dus gerust wel eens zondigen met Breyers-ijs. Om de doelgroep (bewust levende) mannen en vrouwen tussen de 20 en 50 kennis te laten maken met dit ijs, vroeg Breyers ons om een samplingcampagne op te zetten.

Aanpak en resultaten

We hebben een kleine samplingcampagne georganiseerd bij een aantal vestigingen van Intersport en lieten medewerkers samples uitdelen. Daarnaast vroegen we consumenten die een sample ontvingen om mee te doen aan een onderzoek.

Dit betrof een uitgebreid onderzoek waarin we, naast de reguliere vragen over hun intentie om het product vaker te kopen, ook vroegen of het product in hun levensstijl past en waar ze Breyers het liefst zouden willen kopen. Dit onderzoek gaf Breyers zeer waardevolle inzichten.

 

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.






    Chris Hagens Lime Factory