Breyers is heerlijk roomijs maar bevat maar liefst 30% minder suikers en calorieën dan ander roomijs. Zelfs de meest bewuste en sportiefste consument kan dus gerust wel eens zondigen met Breyers-ijs. Om de doelgroep (bewust levende) mannen en vrouwen tussen de 20 en 50 kennis te laten maken met dit ijs, vroeg Breyers ons om een samplingcampagne op te zetten.
We hebben een kleine samplingcampagne georganiseerd bij een aantal vestigingen van Intersport en lieten medewerkers samples uitdelen. Daarnaast vroegen we consumenten die een sample ontvingen om mee te doen aan een onderzoek.
Dit betrof een uitgebreid onderzoek waarin we, naast de reguliere vragen over hun intentie om het product vaker te kopen, ook vroegen of het product in hun levensstijl past en waar ze Breyers het liefst zouden willen kopen. Dit onderzoek gaf Breyers zeer waardevolle inzichten.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.