Breyers is heerlijk roomijs maar bevat maar liefst 30% minder suikers en calorieën dan ander roomijs. Zelfs de meest bewuste en sportiefste consument kan dus gerust wel eens zondigen met Breyers-ijs. Om de doelgroep (bewust levende) mannen en vrouwen tussen de 20 en 50 kennis te laten maken met dit ijs, vroeg Breyers ons om een samplingcampagne op te zetten.
We hebben een kleine samplingcampagne georganiseerd bij een aantal vestigingen van Intersport en lieten medewerkers samples uitdelen. Daarnaast vroegen we consumenten die een sample ontvingen om mee te doen aan een onderzoek.
Dit betrof een uitgebreid onderzoek waarin we, naast de reguliere vragen over hun intentie om het product vaker te kopen, ook vroegen of het product in hun levensstijl past en waar ze Breyers het liefst zouden willen kopen. Dit onderzoek gaf Breyers zeer waardevolle inzichten.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!