Gezonde voeding voor kinderen is een groeiende markt, maar hoe zorg je ervoor dat je product opvalt? Farm Brothers Kids, met hun gezonde koekjes onder de naam Jules de Strooper, richt zich op kinderen tussen de 3 en 8 jaar. Om deze jonge doelgroep én hun ouders te bereiken en proefgebruik te stimuleren, zocht Farm Brothers Kids een effectieve en leuke manier om samples uit te delen.
Lime Factory zette een gerichte samplingcampagne op in België, waarbij we de koekjes uitdeelden op locaties waar families met kinderen te vinden zijn: Dierentuinen, Kinderspeelparadijzen, Pretparken en Zwembaden.
We selecteerden kanalen waar consumenten tijd hebben om van het product te genieten en waar de mindset past bij een verantwoord tussendoortje.
De aanpak resulteerde in veel positieve reacties, zowel van de kanalen als van de consumenten:
Door sampling bij de juiste kanalen wist Farm Brothers Kids de gezonde koekjes succesvol en met veel enthousiasme onder de doelgroep te verspreiden en directe, positieve feedback te verzamelen.
Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!