Farm Brothers Kids, genieten van gezonde koekjes!

Farm Brothers Kids (Jules de Strooper)

Sampling van gezonde koekjes levert blije gezichten op!

Gezonde voeding voor kinderen is een groeiende markt, maar hoe zorg je ervoor dat je product opvalt? Farm Brothers Kids, met hun gezonde koekjes onder de naam Jules de Strooper, richt zich op kinderen tussen de 3 en 8 jaar. Om deze jonge doelgroep én hun ouders te bereiken en proefgebruik te stimuleren, zocht Farm Brothers Kids een effectieve en leuke manier om samples uit te delen.

Aanpak & resultaten

Lime Factory zette een gerichte samplingcampagne op in België, waarbij we de koekjes uitdeelden op locaties waar families met kinderen te vinden zijn: Dierentuinen, Kinderspeelparadijzen, Pretparken en Zwembaden.

We selecteerden kanalen waar consumenten tijd hebben om van het product te genieten en waar de mindset past bij een verantwoord tussendoortje.

De aanpak resulteerde in veel positieve reacties, zowel van de kanalen als van de consumenten:

  • De proefsamples waren "zeker een succes" en de klanten "waren laaiend enthousiast op de look & feel van het product".
  • Op één locatie was de voorraad binnen drie dagen op.
  • Kinderen vonden ze lekker en waren enthousiast, en hun ouders ook, want "De dag van vandaag is niets nog gratis".
  • Bezoekers vonden de koekjes "lekker en gezond!".
  • Eén park gaf aan interesse te hebben om de producten in te kopen en losse zakjes te verkopen.

Door sampling bij de juiste kanalen wist Farm Brothers Kids de gezonde koekjes succesvol en met veel enthousiasme onder de doelgroep te verspreiden en directe, positieve feedback te verzamelen.

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.






    Chris Hagens Lime Factory