Klene Snoepdrop

Waardevolle samplingcampagne en kosteloze promotie

Klene benaderde ons om een samplingcampagne voor hun Snoepdrop op te zetten onder de doelgroep mannen en vrouwen van 25 tot 45. Doel was het genereren van bekendheid en trial. Belangrijk daarbij was het gebruiksmoment, te weten thuis, 's avonds na het eten.

Aanpak en resultaten

Zoals voor al onze klanten gaven we Klene een ruime keuze uit samplinglocaties die voldoen aan de doelgroep, gebruiksmoment en aansluit op het product en merkwaarde. Klene koos er uiteindelijk voor om een samenwerking aan te gaan met enkele lokale afhaalrestaurants en de Nederlandse filialen van Johhny's Burger. 

Kosteloze promotie
Omdat het hier een full size verpakking betrof, en dus een waardevol presentje, hebben we met Johnny's Burger afspraken kunnen maken dat zij hun communicatie-instrumenten zouden inzetten ter promotie van deze samplingcampagne. Er verscheen een banner op de website, posts op Instagram en facebook en ook de nieuwsbrief van Johnny's Burger werd ingezet. 

Daarnaast deden we ook kosteloos onderzoek voor Klene. Dit leverde hen interessante inzichten op over de productwaardering en de aankoopintentie.  

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.






    Chris Hagens Lime Factory