Klene benaderde ons om een samplingcampagne voor hun Snoepdrop op te zetten onder de doelgroep mannen en vrouwen van 25 tot 45. Doel was het genereren van bekendheid en trial. Belangrijk daarbij was het gebruiksmoment, te weten thuis, 's avonds na het eten.
Zoals voor al onze klanten gaven we Klene een ruime keuze uit samplinglocaties die voldoen aan de doelgroep, gebruiksmoment en aansluit op het product en merkwaarde. Klene koos er uiteindelijk voor om een samenwerking aan te gaan met enkele lokale afhaalrestaurants en de Nederlandse filialen van Johhny's Burger.
Kosteloze promotie
Omdat het hier een full size verpakking betrof, en dus een waardevol presentje, hebben we met Johnny's Burger afspraken kunnen maken dat zij hun communicatie-instrumenten zouden inzetten ter promotie van deze samplingcampagne. Er verscheen een banner op de website, posts op Instagram en facebook en ook de nieuwsbrief van Johnny's Burger werd ingezet.
Daarnaast deden we ook kosteloos onderzoek voor Klene. Dit leverde hen interessante inzichten op over de productwaardering en de aankoopintentie.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!