SMINT Defensive

Samplingcampagne met uitgebreid onderzoek naar consumentenbeleving

SMINT vroeg ons een samplingcampagne te organiseren om de bekendheid van SMINT Defensive als keelpastille te vergroten. Daarnaast waren ze geïnteresseerd in de consumentenbeleving en wilden ze gebruikers van de keelpastilles graag een aantal specifieke vragen stellen.

Aanpak en resultaten

We selecteerden voor SMINT een aantal "on-the go-samplinglocaties" zoals autowasstraten en tankstations. Daarnaast sampleden we ook bij kappers. Omdat SMINT behoefte had aan consumenteninzichten stelden we kosteloos een onderzoek voor hen op. Naast een aantal standaard vragen over waarderingen aankoopintentie voegden we daar ook een aantal specifieke vragen van SMINT aan toe. Het gaf SMINT een aardige indicatie van de beleving van hun keelpastille.

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.






    Chris Hagens Lime Factory