Felix biedt een groot assortiment aan kattenvoeding. De dagelijkse kattenvoeding van Felix wordt door veel consumenten al gekocht, maar vooral de penetratie van hun kattensnacks wilde Felix graag verhogen. Een gerichte samplingcampagne moest hen daarbij helpen.
Gezien de doelstelling van Felix om de penetratie te verhogen hebben we uitsluitend samplingkanalen gekozen waar ook de meeste verkopen van kattensnacks plaatsvinden: supermarkten en dierenwinkels. We hebben een selectie gemaakt van Delhaize supermarkten en dierenspeciaalzaken verspreid over Wallonië en Vlaanderen.
Om herhaalaankopen te stimuleren kreeg iedere consument naast de sample ook een flyer met een kortingscoupon mee. De campagne werd erg goed ontvangen.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.