Jules Destrooper vroeg ons om een supermarkt samplingcampagne op te zetten bij een groot aantal filialen van Carrefour en Delhaize. Doel was om consumenten kennis te laten maken met Jules Destrooper's nieuwe koekje 'Choc 'n Croc'. De samplingcampagne werd opgevolgd door een discount-actie.
Omdat het hier een nieuw product betrof stelde wij Jules Destrooper voor om kosteloos onderzoek te doen naar de perceptie, waardering en herhalingsaankoopintentie. We gaven hen bovendien de mogelijkheid om extra vragen toe te voegen aan onze bestaande survey.
De respons op ons onderzoek was aanzienlijk waardoor we in staat waren Jules Destrooper gedetailleerde inzichten te geven. In onze uitgebreide analyse hebben we verder ingezoomd op demografische kenmerken en ook de varianten van de koekjes met elkaar vergeleken. Al met al gaf dit Jules Destrooper waardevolle consumer insights.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.