Jules Destrooper

Sampling en uitgebreid onderzoek naar waardering van nieuw product

Jules Destrooper vroeg ons om een supermarkt samplingcampagne op te zetten bij een groot aantal filialen van Carrefour en Delhaize. Doel was om consumenten kennis te laten maken met Jules Destrooper's nieuwe koekje 'Choc 'n Croc'. De samplingcampagne werd opgevolgd door een discount-actie.

Aanpak en resultaten

Omdat het hier een nieuw product betrof stelde wij Jules Destrooper voor om kosteloos onderzoek te doen naar de perceptie, waardering en herhalingsaankoopintentie. We gaven hen bovendien de mogelijkheid om extra vragen toe te voegen aan onze bestaande survey. 

De respons op ons onderzoek was aanzienlijk waardoor we in staat waren Jules Destrooper gedetailleerde inzichten te geven. In onze uitgebreide analyse hebben we verder ingezoomd op demografische kenmerken en ook de varianten van de koekjes met elkaar vergeleken. Al met al gaf dit Jules Destrooper waardevolle consumer insights.  

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.






    Chris Hagens Lime Factory