Jules Destrooper vroeg ons om een supermarkt samplingcampagne op te zetten bij een groot aantal filialen van Carrefour en Delhaize. Doel was om consumenten kennis te laten maken met Jules Destrooper's nieuwe koekje 'Choc 'n Croc'. De samplingcampagne werd opgevolgd door een discount-actie.
Omdat het hier een nieuw product betrof stelde wij Jules Destrooper voor om kosteloos onderzoek te doen naar de perceptie, waardering en herhalingsaankoopintentie. We gaven hen bovendien de mogelijkheid om extra vragen toe te voegen aan onze bestaande survey.
De respons op ons onderzoek was aanzienlijk waardoor we in staat waren Jules Destrooper gedetailleerde inzichten te geven. In onze uitgebreide analyse hebben we verder ingezoomd op demografische kenmerken en ook de varianten van de koekjes met elkaar vergeleken. Al met al gaf dit Jules Destrooper waardevolle consumer insights.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!