Kinder Surprise

Korte samplingcampagne bij Belgische speelgoedwinkels

Kinder Surprise is het leukste en verrassendste ei om te krijgen. De surprises in het ei komen nu nog meer tot leven dankzij Kinder’s gratis edutainment app: ‘Applaydu’. Om awareness te creëren voor Kinder Surprise én de Applaydu App, vroeg Kinder ons om een korte samplingcampagne te organiseren onder de doelgroep families met kinderen van 3 tot 7 jaar.

Aanpak en resultaten

Geen betere en logischere plaats om ouders met kinderen te treffen dan de speelgoedwinkel. Dus selecteerden we een tiental speelgoedwinkels verspreid over Vlaanderen en Wallonië. We plaatsen daar opvallende displays en lieten enthousiaste winkelmedewerkers samples uitdelen samen met een flyer waarop meer informatie stond over Kinder en de Applaydu-app. Ouders en (vooral) kinderen reageerden heel enthousiast op deze gratis verrassing.

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.






    Chris Hagens Lime Factory