Lay’s introduceerde een nieuwe chipssmaak: Lay’s Strong. De naam zegt het al: een pittig chipje dat in drie verschillende smaken op de markt kwam. Met deze nieuwe chips smaak richt Lay’s zich specifiek op de bierdrinker. Niet verwonderlijk dan ook dat Lay’s graag een beperkte samplingcampagne wilde houden bij locaties waar ze zeker wisten dat ze bierdrinkers zouden treffen.
Deze opdracht was een kolfje naar ons hand want we hebben voor iedere specifieke doelgroep passende samplingkanalen. We vonden dus al gauw een groot aantal bierspeciaalzaken die graag mee wilde werken om deze nieuwe chips samen met een flyer bij de kassa uit te delen.
De actie werd zowel door de deelnemende winkeliers als consumenten zeer gewaardeerd.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.