Lay’s introduceerde een nieuwe chipssmaak: Lay’s Strong. De naam zegt het al: een pittig chipje dat in drie verschillende smaken op de markt kwam. Met deze nieuwe chips smaak richt Lay’s zich specifiek op de bierdrinker. Niet verwonderlijk dan ook dat Lay’s graag een beperkte samplingcampagne wilde houden bij locaties waar ze zeker wisten dat ze bierdrinkers zouden treffen.
Deze opdracht was een kolfje naar ons hand want we hebben voor iedere specifieke doelgroep passende samplingkanalen. We vonden dus al gauw een groot aantal bierspeciaalzaken die graag mee wilde werken om deze nieuwe chips samen met een flyer bij de kassa uit te delen.
De actie werd zowel door de deelnemende winkeliers als consumenten zeer gewaardeerd.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!