De opdracht van Werther's was kort, bondig en duidelijk: zorg ervoor dat Werther's Original (weer) op het boodschappenlijstje van de doelgroep 55 plusser komt te staan.
Een groot deel van het jaar moet je er niet zijn om een oudere doelgroep te bereiken. Maar omdat Werther's de samplingactie in september wilde organiseren, zijn vakantieparken in die periode een prima locatie om onder 55 plussers te samplen. Dit kanaal hebben we aangevuld met een aantal musea. Daarmee hadden we aan twee samplingkanalen voldoende om de beschikbare samples uit te delen.
We kwamen er wel achter dat medewerkers van de locaties genegen waren om de samples toch aan kinderen mee te geven omdat het snoep betreft. Maar door het proces goed te monitoren en de locaties goed te briefen over het doel en de doelgroep van de campagne, hebben we uiteindelijk toch hoofdzakelijk oudere consumenten bereikt.
Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!