Voor Olvarit hebben we zowel in Nederland als België twee succesvolle campagnes opgezet. Het betrof samplingacties voor Olvarit knijpzakjes: het ideale fruithapje voor tussendoor. Doel van Olvarit was om awareness te creëren onder doelgroep gezinnen met baby’s van 6 maanden tot kleuterleeftijd.
Omdat het een THT-product betrof konden we maar een kortdurende campagne opzetten. Om in korte tijd toch een zo groot mogelijk bereik te krijgen kozen we er voor om de samples bij veel verschillende babywinkels uit te laten delen.
Iedere consument die bij de kassa kwam zag daar onmiddellijk een opvallende toonbankstandaard en kreeg een sample. Daarnaast hebben we ook gebruik kunnen maken van de website van een van de babywinkels om de actie te promoten.
De reacties van de consumenten op de campagne waren zeer positief. Zo zei een moeder: “Lekker, en een leuke manier om er kennis mee te maken.”
Omdat het een THT-product betrof konden we maar een kortdurende campagne opzetten. Om in korte tijd toch een zo groot mogelijk bereik te krijgen kozen we er voor om de samples bij veel verschillende babywinkels uit te laten delen.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.