Orthica Kwartelei is een natuurlijk voedingssupplement dat je immuunsysteem ondersteunt en vooral heel geschikt is voor als je wat extra ondersteuning in het voorjaar kunt gebruiken. Orthica vroeg ons om door middel van een samplingcampagne de doelgroep van mensen die deze extra ondersteuning van hun weerstand kunnen gebruiken te bereiken en hen te attenderen op dit natuurlijke voedingssupplement.
Normaliter organiseren we vooral samplingcampagnes bij retail- en leisure-locaties, maar voor deze specifieke opdracht kozen we voor een andere aanpak. Want waar kun je consumenten met een (mogelijk) behoefte aan een dergelijk voedingssupplement als Orthica Kwartelei beter bereiken dan bij stadsparken? Dus selecteerden we een aantal stadsparken en zorgden ervoor dat de samplingactie pas van start ging als er ook sprake was van mooi weer.
We stuurden een enthousiast promotieteam op pad die we naast samples en flyers ook een script over de werking van Orthica Kwartelei meegaven. Bezoekers van stadsparken reageerden enthousiast. We hebben op deze manier veel mensen uit de doelgroep kunnen bereiken.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!