Orthica Kwartelei

Samplingactie in stadsparken helpt consumenten het voorjaar door

Orthica Kwartelei is een natuurlijk voedingssupplement dat je immuunsysteem ondersteunt en vooral heel geschikt is voor als je wat extra ondersteuning in het voorjaar kunt gebruiken. Orthica vroeg ons om door middel van een samplingcampagne de doelgroep van mensen die deze extra ondersteuning van hun weerstand kunnen gebruiken te bereiken en hen te attenderen op dit natuurlijke voedingssupplement.

Aanpak en resultaten

Normaliter organiseren we vooral samplingcampagnes bij retail- en leisure-locaties, maar voor deze specifieke opdracht kozen we voor een andere aanpak. Want waar kun je consumenten met een (mogelijk) behoefte aan een dergelijk voedingssupplement als Orthica Kwartelei beter bereiken dan bij stadsparken? Dus selecteerden we een aantal stadsparken en zorgden ervoor dat de samplingactie pas van start ging als er ook sprake was van mooi weer. 

We stuurden een enthousiast promotieteam op pad die we naast samples en flyers ook een script over de werking van Orthica Kwartelei meegaven. Bezoekers van stadsparken reageerden enthousiast. We hebben op deze manier veel mensen uit de doelgroep kunnen bereiken. 

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.






    Chris Hagens Lime Factory