Toen Ritter Sport bij ons kwam met hun sampling-opdracht, moesten we wel even slikken toen we hoorden welke doelgroep zij wilden bereiken. Ritter Sport was op zoek naar de chocoladeliefhebber, millennial met een actieve levensstijl en interesse in duurzaamheid. Onder deze nauw geformuleerde doelgroep wilden ze de awareness vergroten en trial en aankoop stimuleren. Bovendien was het belangrijk om in de campagne Ritter Sport te positioneren als duurzame producent van heerlijke chocolade.
Een pittige klus, maar eentje die we graag aangaan omdat het onze specialiteit is om specifieke doelgroepen te vinden. En ook nu slaagden we daar weer in, want we gingen een samenwerking aan met verschillende duurzame koffiewebshops. Dit sloot perfect aan op de doelgroep die veelal online koopt en dus ook duurzame koffie drinkt. Daarnaast is koffie en chocolade de ideale combinatie.
In twee maanden tijd hebben we 25.000 samples meegestuurd met bestellingen bij verschillende koffiewebshops. Consumenten waren blij verrast toen ze hun chocoladetraktatie en bijbehorende flyer met meer informatie over het product ontvingen.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!