BiFi-worstjes zijn een lekker en makkelijk tussendoortje. BiFi benaderde ons om een samplingcampagne voor hen op te zetten onder de doelgroep mannen en vrouwen tussen de 18 en 59 jaar oud. Het doel was om meer awareness te creëren en een nieuwe doelgroep te bereiken.
We hebben bij BiFi verschillende samplingkanalen voorgesteld waar zij een keuze uit konden maken. Uiteindelijk hebben we een campagne opgezet bij verschillende autowasstraten omdat BiFi de ideale hartige snack voor ‘on the road’ is. Bovendien konden consumenten het worstje ook meteen proeven als hun auto door de wasstraat werd gereden.
Al bij aankomst bij de autowasstraat werden automobilisten al met stoepborden geattendeerd op de actie. Bij het afrekenen ontvingen ze van een medewerker een sample en een leaflet. Dit zorgde voor veel vrolijke gezichten.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!