Al jaren organiseert Lime Factory samplingcampagnes voor Ricola in Nederland en België. Deze samplingcampagnes verrijken we met een consumentenonderzoek onder gebruikers van de Ricola-samples. Dit levert interessante resultaten op.
In onze consumer insights onderzoek vragen we consumenten o.a. naar hun waardering en beleving en herhaalaankoopintentie van het product. Dankzij onze benchmark van talloze onderzoeksgegevens van vergelijkbare producten kunnen we deze heel goed staven.
In het geval van Ricola ligt zowel de waardering als herhaalaankoopintentie op een enorm hoog niveau. Maar interessant aan ons onderzoek is dat we ook kunnen zien binnen welke doelgroep er voor Ricola de meeste kansen liggen. Zo brengen we niet alleen een smaakvol snoepje bij de consument maar ook waardevolle inzichten bij de klant.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.