Slimpie

Laat de bewuste consument rustig genieten van een gratis sample

Slimpie is een 100% suiker- en calorievrije limonadesiroop en is ook nog eens vegan en glutenvrij. Het is daarom de ideale siroop voor consumenten met een bewuste levensstijl. Slimpie heeft verschillende smaken voor zowel kinderen als volwassenen. Hoewel sommige smaken iets meer voor volwassenen zijn. Dat geldt bijvoorbeeld voor hun bloedsinaasappel-grapefruit siroop. Slimpie was op zoek naar de doelgroep van bewuste consumenten tussen de 25 en 45 om hen kennis te laten maken met deze siroop.

Aanpak en resultaten

We hebben goed onderzocht waar we de doelgroep het beste konden bereiken. Hoewel de siroop primair voor volwassenen bedoeld is, wilden we kinderen toch niet helemaal uitsluiten. Daarom bedachten we een samplingcampagne bij zowel sauna’s en sportscholen, als ook gameshops en speelparadijzen. Deze locaties hebben ook als voordeel dat het consumenten de mogelijkheid biedt om in alle rust te genieten van een glas Slimpie; ofschoon we beseften dat de siroop wel aangelengd moet worden met water.

De campagne was een succes. Uit de reacties die we ontvingen bleek dat veel consumenten (meer dan we dachten) het product direct geprobeerd hadden. Ook de smaak en de samenstelling werd goed gewaardeerd.

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.






    Chris Hagens Lime Factory