Voor Sportlife hebben we meerdere samplingcampagnes opgezet. Onder andere voor Sportlife Boost. Een kauwgum dat je meer energie geeft. Bij al deze campagnes was het belangrijk om de doelgroep, bestaande uit studenten, gamers, werkende mensen, scholieren en sporters tussen de 13 en 35 jaar zo goed mogelijk te bereiken.
Om zo min mogelijk mogelijk ‘waste’ te hebben en de doelgroepen te kunnen benaderen, hebben we een aantal gerichte kanalen ingezet, passend bij het merk. Zo hebben we samples uitgedeeld bij gamewinkels, Studystore, tankstations, sportscholen en sportwinkels. Daar plaatsen we op de toonbank een display waar consumenten een gratis sample en bijbehorende flyer konden pakken.
Dit was zeer effectief want we hebben op deze manier ook in korte tijd de doelgroep(en) kunnen bereiken. De reacties van consumenten die een sample ontvingen waren ook louter positief.
Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!