Voor Sportlife hebben we meerdere samplingcampagnes opgezet. Onder andere voor Sportlife Boost. Een kauwgum dat je meer energie geeft. Bij al deze campagnes was het belangrijk om de doelgroep, bestaande uit studenten, gamers, werkende mensen, scholieren en sporters tussen de 13 en 35 jaar zo goed mogelijk te bereiken.
Om zo min mogelijk mogelijk ‘waste’ te hebben en de doelgroepen te kunnen benaderen, hebben we een aantal gerichte kanalen ingezet, passend bij het merk. Zo hebben we samples uitgedeeld bij gamewinkels, Studystore, tankstations, sportscholen en sportwinkels. Daar plaatsen we op de toonbank een display waar consumenten een gratis sample en bijbehorende flyer konden pakken.
Dit was zeer effectief want we hebben op deze manier ook in korte tijd de doelgroep(en) kunnen bereiken. De reacties van consumenten die een sample ontvingen waren ook louter positief.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!