Sportlife

Diverse samplingcampagnes om jongere doelgroep te bereiken

Voor Sportlife hebben we meerdere samplingcampagnes opgezet. Onder andere voor Sportlife Boost. Een kauwgum dat je meer energie geeft. Bij al deze campagnes was het belangrijk om de doelgroep, bestaande uit studenten, gamers, werkende mensen, scholieren en sporters tussen de 13 en 35 jaar zo goed mogelijk te bereiken.

Aanpak en resultaten

Om zo min mogelijk mogelijk ‘waste’ te hebben en de doelgroepen te kunnen benaderen, hebben we een aantal gerichte kanalen ingezet, passend bij het merk. Zo hebben we samples uitgedeeld bij gamewinkels, Studystore, tankstations, sportscholen en sportwinkels. Daar plaatsen we op de toonbank een display waar consumenten een gratis sample en bijbehorende flyer konden pakken.

Dit was zeer effectief want we hebben op deze manier ook in korte tijd de doelgroep(en) kunnen bereiken. De reacties van consumenten die een sample ontvingen waren ook louter positief.

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.