Wilhelmina vroeg ons een samplingcampagne op te zetten om consumenten kennis te laten maken met hun nieuwe smaken mints: framboos-rode bes en gember-limoen.
Hoewel de doelgroep vrij breed was, zijn we ook en vooral op zoek gegaan naar een doelgroep dat nog niet zo bekend is met Wilhelmina, namelijk jong volwassenen. Door gerichte retail- en leisure-kanalen in te zetten kunnen wij deze doelgroep heel goed bereiken. Voor Wilhelmina Mints zijn we o.a. gaan samplen bij trendy modewinkels als Jack & Jones en Black Bananas en sport- en sneakerwinkels zoals the Athlete's Foot.
Een hele succesvolle aanpak bleek want uit ons onderzoek konden we zien dat we maar weinig 'waste' hadden van consumenten die niet binnen deze doelgroep vielen. Bovendien waren er opvallend veel jong volwassenen die mee wilden doen aan ons consumentenonderzoek. Dit leverde voor Wilhelmina interessante inzichten op. Zo bleek dat de waardering voor de nieuwe Wilhelmina-smaken vooral onder deze doelgroep behoorlijk hoog te zijn.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!