Wilhelmina vroeg ons een samplingcampagne op te zetten om consumenten kennis te laten maken met hun nieuwe smaken mints: framboos-rode bes en gember-limoen.
Hoewel de doelgroep vrij breed was, zijn we ook en vooral op zoek gegaan naar een doelgroep dat nog niet zo bekend is met Wilhelmina, namelijk jong volwassenen. Door gerichte retail- en leisure-kanalen in te zetten kunnen wij deze doelgroep heel goed bereiken. Voor Wilhelmina Mints zijn we o.a. gaan samplen bij trendy modewinkels als Jack & Jones en Black Bananas en sport- en sneakerwinkels zoals the Athlete's Foot.
Een hele succesvolle aanpak bleek want uit ons onderzoek konden we zien dat we maar weinig 'waste' hadden van consumenten die niet binnen deze doelgroep vielen. Bovendien waren er opvallend veel jong volwassenen die mee wilden doen aan ons consumentenonderzoek. Dit leverde voor Wilhelmina interessante inzichten op. Zo bleek dat de waardering voor de nieuwe Wilhelmina-smaken vooral onder deze doelgroep behoorlijk hoog te zijn.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.