Yes!

Consument wordt blij verrast met samplingactie bij sportwinkel en thermen

YES! van Nestlé biedt verrassende notenrepen met creatieve smaakcombinaties. De repen zijn een heerlijk tussendoortje en zijn vegetarisch, glutenvrij, en een bron van vezels en proteïne. Om meer mensen kennis te laten maken met deze heerlijke notenrepen vroeg Nestlé ons om op zoek te gaan naar de bewuste consument voor een korte samplingactie in België.

Aanpak en resultaten

We vonden de doelgroep bij sportwinkels en thermen in België. Daar lieten we medewerkers van de verschillende locaties de samples uitdelen. We plaatsen een toonbankstandaard om de actie te communiceren en vroegen na afloop aan onze partners hoe consumenten reageerden op de samples? Zij gaven aan aan dat hun klanten heel enthousiast waren over YES! en het een leuke actie vonden.

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.






    Chris Hagens Lime Factory