YES! van Nestlé biedt verrassende notenrepen met creatieve smaakcombinaties. De repen zijn een heerlijk tussendoortje en zijn vegetarisch, glutenvrij, en een bron van vezels en proteïne. Om meer mensen kennis te laten maken met deze heerlijke notenrepen vroeg Nestlé ons om op zoek te gaan naar de bewuste consument voor een korte samplingactie in België.
We vonden de doelgroep bij sportwinkels en thermen in België. Daar lieten we medewerkers van de verschillende locaties de samples uitdelen. We plaatsen een toonbankstandaard om de actie te communiceren en vroegen na afloop aan onze partners hoe consumenten reageerden op de samples? Zij gaven aan aan dat hun klanten heel enthousiast waren over YES! en het een leuke actie vonden.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!