Quaker Kids bij vakantieparken en C&A

Quaker Kids bij vakantieparken en C&A

Lime Factory heeft voor Quaker een sampling campagne opgezet bij verschillende vakantieparken en C&A in België. Quaker Kids Crunchy Mix-Up is een mix van heerlijke havermout chunks met knapperige dierenfiguurtjes. 

Met Quaker Kids begin je je dag goed. Al tijdens het ontbijt kun je op zoek naar eekhoorns en beren vangen tussen de knapperige havermout chunks. Quaker Kids Crunchy Mix-Up bevat 40% minder suiker.

De samples zijn uitgedeeld bij vakantieparken op verschillende locaties in België, zoals Jocomo, en op de kinderafdeling van kledingwinkel C&A.

Via de receptie ontvangt de consument bij aankomst een pak Quaker Kids inclusief flyer. Dit wordt gecommuniceerd door middel van een toonbankstandaard inclusief winactie. Bij C&A ontvangt de consument een sample inclusief flyer tijdens iedere aankoop van kinderkleding. Dit wordt hier gecommuniceerd via een schapkaart bij de kleding. 

Verschillende vakantieparken en C&A locaties hebben laten weten dat de medewerkers erg enthousiast zijn over de actie. Ook consumenten reageren enthousiast.

Zo hebben we van consumenten te horen gekregen:

“Het was lekker crunchy. Het voelde als een gezonder ontbijt dan andere ontbijtgranen. De chocolade smaak had voor mij iets uitgesprokener mogen zijn”.

“Het bevat minder suiker maar je proeft het niet dat is natuurlijk geweldig!”

“We hebben ervan geproefd en vonden de smaak verrassend lekker ondanks het mindere suiker”.

“De kids vonden het heel lekker met melk bij het ontbijt, we hebben ondertussen al een doos gekocht en er zullen er nog meer volgen”.

De samenwerking is goed verlopen. We kijken er dan ook naar uit om deze sampling actie in de toekomst te herhalen.

Laat een reactie achter