Amstel Radler Fris 0.0

200.000 consumenten laten genieten van een gekoelde sample

Amstel Radler Fris 0.0 is een verfrissend alcoholvrij biertje dat geen suikers bevat. Daarom is dit het ideale biertje voor de consument die liever geen alcohol drinkt en ook aan de lijn denkt. Amstel vroeg ons om een samplingcampagne op te zetten, passend bij deze merkwaarden. Daarnaast vroeg Amstel ons om in korte tijd zoveel mogelijk consumenten tussen 18 en 65 te bereiken.

Aanpak en resultaten

We gingen meteen voor Amstel aan de slag en deden diverse voorstellen. Uiteindelijk kwamen er twee goede samplingkanalen uit: de autowasstraat en de sportschool.

Het grote voordeel van de autowasstraat is dat de autorijder kan genieten van het biertje als z’n auto gewassen wordt. De sportschool paste erg goed bij het merk vanwege het suikervrije karakter. Op beide plekken zorgden we dat de sample gekoeld konden uitdelen. Daarvoor leverden we de wasstraten en sportscholen ‘branded’ koelkasten die ook dienst deden als communicatiedrager van de actie. Ook zorgden voor een toonbankstandaard en een leaflet.

Consumenten die we met deze campagne bereikten waren zeer enthousiast over deze actie.

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.