Bref

Inzet van meerdere activatiemechanismen voor Bref Wellness Scents

Door de inzet van verschillende activatiemechanismen creëer je in korte tijd meerdere contactmomenten. Dit zorgt voor meer awareness. In combinatie met sampling (oftewel trial) vergroot dit de kans op (herhaling)aankopen. Dit is hoe we dat voor Bref Wellness Scents hebben aangepakt.

Aanpak en resultaten

De kracht van een multidisciplinaire activatiecampagne is dat de activatiemechanismen elkaar opvolgen. Zo ook in het geval van de activatiecampagne van Bref. We zijn begonnen met een winkelvloeractivatiecampagne bij supermarkten. We plaatsten daar opvallende opblaasbare toiletten die we vulden met de nieuwe toiletreiniger en -verfrisser van Bref. We koppelden er een winactie aan waarbij consumenten bij aankoop van een Bref Wellness Scents verpakking een wellness-weekend konden winnen. Het uploaden van een foto van de verpakking was voldoende om aan de winactie mee te doen.

Sampling & kortingsactie
In de tweede fase zijn we gaan samplen. In samenspraak met Bref hebben we gekozen om bij sanitairwinkels de samples te laten uitdelen. Ook hier koppelden we een tweede activatie aan door tevens een kortingsvoucher uit te delen. Tot slot vroegen we aan consumenten die de sample hadden meegekregen om hun mening te geven over dit nieuwe product van Bref. De resultaten van dit onderzoek hebben we in combinatie met een fotorapportage teruggekoppeld aan Bref. 

 

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.






    Chris Hagens Lime Factory