Eau Ecarlate wilde voor Décolor Stop de awareness en trial vergroten en vroeg ons een campagne op te zetten bij supermarkten in België.
Met een combinatie van een winkelvloeractivatie en sampling bereik je de beste resultaten. En dankzij ons groot netwerk van zelfstandige supermarkten in België konden we dit snel en kostenefficiënt voor hen opzetten.
Een display en vloersticker bij het wasmiddel-schap zorgde voor de awareness, waarna de consument bij de kassa een sample en een flyer ontving. Op de flyer stond een QR-code die linkte naar een kort onderzoek waarmee we waardevolle consumer insights voor Eau Ecarlate konden vergaren.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.