Lassie kwam op de markt met een nieuwe rijst: Half Volkoren Toverrijst. Lassie wilde consumenten kennis laten maken met dit nieuwe product en vroeg Lime Factory een (ludieke) samplingcampagne op te zetten.
Normaliter verwacht je dat een pak rijst wordt uitgedeeld op een plek waar je eten bereid zoals bijvoorbeeld op een vakantiepark. Maar in overleg met Lassie besloten wij om het over een andere boeg te gooien en de Half Volkoren Toverrijst uit te delen bij bakkers. Iedere bezoeker die een (half) volkoren brood kocht kreeg er een pakkie Lassie rijst bij. De actie zorgde voor veel vrolijke gezichten bij zowel bakkers als consumenten.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!