Lassie kwam op de markt met een nieuwe rijst: Half Volkoren Toverrijst. Lassie wilde consumenten kennis laten maken met dit nieuwe product en vroeg Lime Factory een (ludieke) samplingcampagne op te zetten.
Normaliter verwacht je dat een pak rijst wordt uitgedeeld op een plek waar je eten bereid zoals bijvoorbeeld op een vakantiepark. Maar in overleg met Lassie besloten wij om het over een andere boeg te gooien en de Half Volkoren Toverrijst uit te delen bij bakkers. Iedere bezoeker die een (half) volkoren brood kocht kreeg er een pakkie Lassie rijst bij. De actie zorgde voor veel vrolijke gezichten bij zowel bakkers als consumenten.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.