Le Chat is (in België) bekend van hun breed assortiment aan wasverzachters maar komt nu ook met een eco-vriendelijk (hand)afwasmiddel voor consumenten met een gevoelige huid. Om awareness voor dit nieuwe product te genereren en consumenten het afwasmiddel te laten ervaren, vroeg Le Chat ons om een samplingcampagne op te zetten.
Voor onze samplingcampagne hebben wij ons gericht op consumenten tussen de 30 en 50 jaar oud. Daarbij hebben we gekeken naar logische samplingkanalen die passen bij het product. Zo kwamen we uiteindelijk uit op kookwinkels en vakantieparken omdat consumenten behoefte hebben aan een (hand)afwasmiddel en het ook direct kunnen gebruiken.
We voegden een flyer aan de sample toe waarop we consumenten vroegen om hun mening over Le Chat te geven. 73% van de respondenten gaf aan het product uitmuntend of goed te vinden.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.