Oasis

Suikervrij vruchtenwater bereikt Belgische consument op A-locatie

Oasis is een natuurlijk, suikervrij fruitwater in verschillende smaken. Omdat het een relatief nieuw product is zocht Oasis naar manieren om meer awareness te creëren onder de doelgroep moeders van kinderen in de leeftijd van 3 tot 12 jaar. Oasis vroeg aan ons of we hen konden helpen met een gerichte channel sampling campagne.

Aanpak en resultaten

We vonden in de vestigingen van C&A een toplocatie om de samples uit te laten delen. We konden railcards plaatsen op rekken kinderkleding zodat bezoekers al tijdens het winkelen op de actie geattendeerd werden. Eenmaal bij de kassa aangekomen kregen ze van een kassamedewerker een sample en bijbehorende leaflet met meer informatie over het drankje.

We hebben ook gesampled bij kinderspeelparadijzen. Een ideale locatie omdat het drankje daar ook meteen genuttigd werd. Bezoekers reageerden dan ook enthousiast op de traktatie die zij ontvingen. Zo vertelde een moeder ons: “Mijn zoontje is gek van het drankje en het is nog gezond ook. Een geweldig alternatief voor de vele frisdranken tegenwoordig”.

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.