Onder de naam Robijn Intense bracht Robijn een nieuwe ultra geconcentreerde wasverzachter op de markt. Tijd dus om Belgische huishoudens kennis te laten maken met deze nieuwe wasverzachter. En omdat een klein beetje Robijn Intense al voldoende is voor een volledig frisse wasbeurt, is het een ideaal product om te samplen. Aan Lime Factory de opdracht om een samplingcampagne op te zetten.
Bij verschillende kledingwinkels in Vlaanderen en Wallonië hebben we bij de kassa samples van Robijn Intense uitgedeeld. Bezoekers van de kledingwinkels werden met ‘railcards’ op de kledingrekken al geattendeerd op de samplingcampagne.
Bij de kassa ontvingen consumenten naast een sample ook een flyer. Daarop werden ze uitgenodigd om in een kort onderzoek hun mening te geven over Robijn. Veel mensen deden dat en reageerden enthousiast. Zo zei een consument: “Na een staaltje te hebben ontvangen, heb ik dit onmiddellijk uitgeprobeerd. Het resultaat is verbluffend, zo fris en heerlijk ruikend. Ik heb deze week direct Robijn gekocht”.
Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!