Robijn

Gratis sample verfrist Belgische huishoudens

Onder de naam Robijn Intense bracht Robijn een nieuwe ultra geconcentreerde wasverzachter op de markt. Tijd dus om Belgische huishoudens kennis te laten maken met deze nieuwe wasverzachter. En omdat een klein beetje Robijn Intense al voldoende is voor een volledig frisse wasbeurt, is het een ideaal product om te samplen. Aan Lime Factory de opdracht om een samplingcampagne op te zetten.

Aanpak & resultaten

Bij verschillende kledingwinkels in Vlaanderen en Wallonië hebben we bij de kassa samples van Robijn Intense uitgedeeld. Bezoekers van de kledingwinkels werden met ‘railcards’ op de kledingrekken al geattendeerd op de samplingcampagne.

Bij de kassa ontvingen consumenten naast een sample ook een flyer. Daarop werden ze uitgenodigd om in een kort onderzoek hun mening te geven over Robijn. Veel mensen deden dat en reageerden enthousiast. Zo zei een consument: “Na een staaltje te hebben ontvangen, heb ik dit onmiddellijk uitgeprobeerd. Het resultaat is verbluffend, zo fris en heerlijk ruikend. Ik heb deze week direct Robijn gekocht”.

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.






    Chris Hagens Lime Factory