Voor Maggi heeft Lime Factory twee samplingcampagnes opgezet. De eerste campagne betrof een actie voor de kruidenmix ‘Mals & Kruidig’ dat we uitvoerden bij verschillende slagers. De tweede actie betrof Maggi’s roerbaknoedels. De “Thai Green Noodles” bevatten zowel noodles als een kruidenmix.
Voor beide samplingcampagnes zijn we op zoek gegaan naar plekken waar we consumenten kunnen vinden voor wie het product relevant is. Zo hebben we de Thai Green Noodles gesampled bij verschillende groentemannen en hebben we de kruidenmix (die speciaal ontwikkeld is voor kip- en visgerechten) gesampled bij slagers en visspeciaalzaken. Alle winkeliers hebben met veel enthousiasme aan de campagne meegewerkt en ook consumenten vonden het leuk om iets extra’s te ontvangen.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!