Santa Maria

94% overweegt tortilla’s te kopen na sampling op vakantieparken

Bij Tex Mex denk je toch al gauw aan Santa Maria. Het merk heeft diverse producten waaronder de befaamde tortilla’s. Omdat Santa Maria een nieuw milieuvriendelijke verpakking voor hun tortilla’s had uitgebracht, vonden ze het goed moment om een samplingcampagne te starten. Doel daarbij was om de doelgroep van gezinnen met kinderen kennis te laten maken met de tortilla’s (en de nieuwe verpakking).

Onze aanpak

Om de doelgroep zo effectief mogelijk te bereiken, bedachten we een samplingcampagne bij vakantieparken. Bij het inchecken ontvingen de gasten van de vakantieparken een pak Santa Maria tortilla’s en een flyer met een recept. Daarop stond ook een QR-code en een link naar een kort onderzoek. Iedereen die aan het onderzoek deelnam maakte kans op een waardebon van 250 euro.

Resultaten

De resultaten van onze samplingcampagne waren boven verwachting. Uit ons onderzoek kwam naar voren dat het product zeer gewaardeerd werd. En maar liefst 94% van de respondenten gaf aan het zeker te overwegen om de Santa Maria tortilla’s in de toekomst vaker te gaan kopen.

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.