Witte Reus Brillant Gel is een all-in-1 formule die aanhechting van nieuw vuil voorkomt en een heerlijke verfijnde frisse geur geeft. Witte Reus vroeg ons om een relevante samplingcampagne op te zetten onder de doelgroep mannen en vrouwen van 30 tot 55 met een middeninkomen.
Witte Reus kost meestal ‘een beetje’, maar niet voor consumenten die in het najaar van 2021 verschillende sanitairwinkels bezochten. Verspreid over heel Nederland lieten we winkelmedewerkers gratis samples uitdelen. Daar voegde we ook een flyer aan toe waarop mensen werden opgeroepen om deel te nemen aan een kort onderzoek.
Het onderzoek gaf Witte Reus inzichten in o.a. de herhaalaankoopintentie, die in het geval van Witte Reus heel hoog lag. Bovendien kreeg Witte Reus handige tips over hoe ze de verpakking en het product zelf konden verbeteren. Al met al een zeer geslaagde campagne.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.