Witte Reus Brillant Gel is een all-in-1 formule die aanhechting van nieuw vuil voorkomt en een heerlijke verfijnde frisse geur geeft. Witte Reus vroeg ons om een relevante samplingcampagne op te zetten onder de doelgroep mannen en vrouwen van 30 tot 55 met een middeninkomen.
Witte Reus kost meestal ‘een beetje’, maar niet voor consumenten die in het najaar van 2021 verschillende sanitairwinkels bezochten. Verspreid over heel Nederland lieten we winkelmedewerkers gratis samples uitdelen. Daar voegde we ook een flyer aan toe waarop mensen werden opgeroepen om deel te nemen aan een kort onderzoek.
Het onderzoek gaf Witte Reus inzichten in o.a. de herhaalaankoopintentie, die in het geval van Witte Reus heel hoog lag. Bovendien kreeg Witte Reus handige tips over hoe ze de verpakking en het product zelf konden verbeteren. Al met al een zeer geslaagde campagne.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!