Witte Reus Brilliant Gel

Positieve reacties en handige tips na samplingcampagne

Witte Reus Brillant Gel is een all-in-1 formule die aanhechting van nieuw vuil voorkomt en een heerlijke verfijnde frisse geur geeft. Witte Reus vroeg ons om een relevante samplingcampagne op te zetten onder de doelgroep mannen en vrouwen van 30 tot 55 met een middeninkomen.

Aanpak en resultaten

Witte Reus kost meestal ‘een beetje’, maar niet voor consumenten die in het najaar van 2021 verschillende sanitairwinkels bezochten. Verspreid over heel Nederland lieten we winkelmedewerkers gratis samples uitdelen. Daar voegde we ook een flyer aan toe waarop mensen werden opgeroepen om deel te nemen aan een kort onderzoek.

Het onderzoek gaf Witte Reus inzichten in o.a. de herhaalaankoopintentie, die in het geval van Witte Reus heel hoog lag. Bovendien kreeg Witte Reus handige tips over hoe ze de verpakking en het product zelf konden verbeteren. Al met al een zeer geslaagde campagne.

 

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.






    Chris Hagens Lime Factory