Robijn bij C&A, e5 mode en LolaLiza

Robijn bij C&A, e5 mode en LolaLiza

Lime Factory heeft voor Robijn een sampling campagne opgezet bij kledingwinkels C&A, e5 mode en LolaLiza in België. Robijn Intense Fresh Sky is een ultra geconcentreerde wasverzachter.

Robijn Intense Fresh Sky is een van de unieke geuren van de wasverzachters van Robijn. Doordat dit product ultra geconcentreerd is hoef je minder wasverzachter te gebruiken. Hierdoor verbruik je minder per wasbeurt, waardoor je uiteindelijk minder plastic gebruikt.

Deze wasverzachter van Robijn wordt gesampled bij kledingwinkels C&A, e5 mode en LolaLiza. De consument ontvangt na een aankoop een sample Robijn Intense Fresh Sky, bevestigd aan een flyer. Op deze flyer is het feedbackprogramma gecommuniceerd. Ook is de sampling campagne gecommuniceerd door middel van een toonbankstandaard en railkaart op kledingrekken.

We hebben veel positieve reacties ontvangen. Zo zeiden consumenten:

  • “De geur is zalig, mijn kinderen vinden het super als hun kleding naar Robijn ruikt. Een tijdje geleden toen ik kleding weggaf aan iemand zei hij: “Hoe doe jij dat uwe was ruikt zo goed”. Dikke pluim voor Robijn”.
  • “Zeer goede product echt waar, heb het altijd aan vrienden en familie aanbevolen en die gebruiken het ook.”
  • “Na een staaltje te hebben ontvangen, heb ik dit onmiddellijk uitgeprobeerd. Het resultaat is verbluffend, zo fris en heerlijk ruikend. Ik ben deze week direct achter Robijn geweest, zo’n frisse was heb ik nog nooit gehad”.

Wat ons betreft een geslaagde sampling campagne!

 

Laat een reactie achter