Lime Factory heeft voor Solo een sampling campagne opgezet bij verschillende groentemannen door heel België. Solo Crèmefine is de perfecte room, ideaal voor extra body en smaak.
Solo Crèmefine geeft extra smeuïgheid en binding aan je gerechten. De unieke mix van zuivel en plantaardige oliën zorgt voortaan altijd voor een geslaagd resultaat.
De samples zijn uitgedeeld bij verschillende groentezaken door heel België, zoals De Fijnproever.
Bij aankoop van groente ontvangt de consument een sample Solo Crèmefine, inclusief flyer. Op de flyer staat een lekker recept en de Consumer Insights Application inclusief win-actie gecommuniceerd.
Verschillende groentezaken hebben laten weten dat de medewerkers erg enthousiast zijn over de actie. Ook consumenten vinden het erg leuk om een gratis sample mee te krijgen. Zo zeggen consumenten:
- “Bindt gemakkelijk in sausen!”
- “Ik heb het gebruikt om mijn zoete aardappelsoep wat romig te maken. Mijn gasten en ik vonden het zeer lekker. Voor herhaling vatbaar!”
- “Enorm lekkere preipuree mee gemaakt. Niks, nada was er over. Alles op.”
We kijken er dan ook naar uit om deze sampling actie in de toekomst te herhalen.