L’OR bij Het Kabinet, Jimmy Choo en Oger

L’OR bij Het Kabinet, Jimmy Choo en Oger

Lime Factory heeft voor L’OR een sampling campagne opgezet bij woonwarenhuis Het Kabinet, exclusieve damesschoenen en -tassenzaak Jimmy Choo en herenmodezaak Oger. Elk kopje L’OR koffie is een unieke ervaring. 

L’OR koffie staat voor een uniek moment. Door de goede balans tussen milde en krachtige smaken kun je van de verfijnde en intense aroma’s genieten.

L’OR heeft een aluminium capsule ontwikkeld, speciaal ontworpen voor gebruik in Nespresso® koffiemachines. Deze capsules worden gesampled bij Het Kabinet, Jimmy Choo en Oger. De samplingcampagne is bij Oger gecommuniceerd door middel van een toonbankstandaard en een nieuwsbrief. Bij Het Kabinet is de campagne gecommuniceerd door middel van een toonbankstandaard, flyer en grote display. Het Grand café van Het Kabinet zal tevens L’OR koffie schenken met bijpassend L’OR servies.

We hebben veel positieve reacties ontvangen. Zo zeiden consumenten:

  • “Voor het eerst in aanraking gekomen door het probeerdoosje. Heerlijke koffie, L’OR smaakt naar more”.
  •  “Super koffie met vele smaakniveau’s, elke dag wat wils”.
  • “Gekregen en uitgeprobeerd. Ik kende het niet nu zie ik het in de reclamefolder van AH. Mijn oog valt er nu op”.

We kunnen concluderen dat de L’OR capsules een groot succes zijn. Wat ons betreft een geslaagde sampling campagne.

 

Laat een reactie achter