Maytea bij JBC, sportscholen en wellness

Maytea bij JBC, sportscholen en wellness

Lime Factory heeft voor Maytea een sampling campagne opgezet bij JBC, sportscholen en wellness in België. Maytea is een verrassende ijsthee op maat die voor 94% bestaat uit een echte thee-infusie.

Maytea is een echte thee-infusie. In zijn zuiverste vorm wordt een theeblad voorzichtig ondergedompeld in water en fruit toegevoegd. Voor intense verfrissing wordt Maytea ijskoud gedronken. 

De samples zijn in drie smaken uitgedeeld op verschillende locaties van JBC, bij sportscholen, zoals Life Style Fitness en Oxygen Fitness en bij wellness, zoals Thermen Londerzeel in Belgie. Bij iedere aankoop bij JBC en bij ieder bezoek aan de sportschool en wellness ontvangt de consument een flesje Maytea, inclusief flyer. De actie is middels een toonbankstandaard en flyer gecommuniceerd. Hierop wordt ook de Consumer Insights Application gecommuniceerd.

De medewerkers vinden het erg leuk om een sample weg te mogen geven. En consumenten zijn blij verrast bij het krijgen van een sample.

Hierbij ook een aantal reacties van consumenten:

  • “Je hebt met Maytea nooit die vervelende nasmaak van suiker, zoals in vele andere frisdranken”.
  • “Het was lekker en verfrissend”.
  • “Leuk om in een sportomgeving te proberen!”
  • “Blij het te ontdekken … Leuk dat we het mochten leren kennen. Zal dus standaard bij ons komen”.
  • “Ik kende het niet maar het is wel degelijk lekker en zonder de zoetstoffen ook nog gezond. Ga het zeker kopen”. 

De samenwerking is goed verlopen. We kijken er dan ook naar uit om deze sampling actie in de toekomst te herhalen.

Laat een reactie achter